Πως να βελτιώσετε τις δημοσιευσεις στο Instagram για περισσότερα Likes

Instagram

Το Instagram ξεκίνησε σαν μια πλατφορμα κοινωνικής δικτύωσης στην οποία κοινοποιούνταν φωτογραφίες. Με τα χρόνια όμως η δυναμική του, αναγνωρίστηκε και από τις επιχειρήσεις. Με περισσότερους από 500εκ. ενεργούς χρήστες καθημερινά εκ των οποίων το 80% ακολουθεί τις δημοσιεύσεις τουλάχιστον μιας επιχείρησης.  

Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Αν θέλεις να μεγαλώσεις την επιχείρηση σου, οφείλεις να έχεις παρουσία και στο Instagram. Είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να χτίσετε ενα πιστό κοινό που σας διαφημίζει δωρεάν συνέχεια.

Για να το πετύχετε αυτό πρέπει εξ’ αρχής να έχετε μια στρατηγική για τα social profiles σε κάθε πλατφόρμα, και ειδικά μια προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις του Instagram. 

Αν πετυχαίνετε για παράδειγμα αυξημένη διαδραστικότητα με όσους σας ακολουθούν, πχ αυξημένα likes, repost, shares, κτλ το Instagram προωθεί τις δημοσιευσεις σας σε ακομα περισσοτερο κόσμο δωρεάν.

Πως να πετύχετε όμως περισσότερα likes?

Αν πετυχαίνετε για παράδειγμα αυξημένη διαδραστικότητα με όσους σας ακολουθούν, πχ αυξημένα likes, repost, shares, κτλ το Instagram προωθεί τις δημοσιευσεις σας σε ακομα περισσοτερο κόσμο δωρεάν. Φωτογραφίες που είναι σχετικές με το αντικείμενο σας και αυτό που περιμένει το κοινό σας είναι ο καλύτερος τρόπος για μέγιστη προβολή.

Φυσικά δεν δημοσιεύετε φωτογραφίες χωρίς να τις επεξεργαστείτε και χωρίς το λογότυπο σας.  Αν δεν ξέρετε πως να επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας συνεργαστείτε με κάποιον επαγγελματία. Με μια απλή αναζήτηση θα βρείτε από φωτογράφο μέχρι γραφίστα που θα καλύψει κάθε ανάγκη σας.

Instagram Stories

Ονομάζεται το νέο εργαλείο του Instagram και είναι επίσης ακόμα ένα κανάλι για να πλησιάσετε τους πελάτες σας. Όλοι έχουν ελάχιστο χρόνο να αφιερώσουν σε κάθε ανάρτηση που βλέπουν. Οπότε, σύντομα σε χρόνο μηνύματα που εξ’ αρχής κρατούν το ενδιαφέρον του κοινού σας, αντι να σας προσπεράσουν για την επόμενη δημοσιέυση, είναι το κλειδί της επιτυχίας.   

Δημοσιεύστε τη σωστή στιγμή

Για να αυξήσετε την οργανική σας προβολή στο Instagram καλό είναι να δημοσιεύτε τακτικά και συγκεκριμένες ώρες για μέγιστα αποτελέσματα. Στην εικόνα παρακάτω βλέπετε ποιες ώρες και μέρες είναι περισσότερο ενεργοί οι χρήστες: 

instagram global engagement best times

Σύμφωνα με την εικόνα, η καλύτερη μέρα για δημοσιεύσεις είναι η Πέμπτη ενώ η χειρότερη είναι η Κυριακή. Μετά από έρευνα που έγινε στο πότε ανταποκρίνονται καλύτερα οι χρήστες σε σχέση με άλλες εταιρίες. 

Η δική σας επιχείρηση σαφώς και μπορεί να ακολουθεί διαφορετικά μοτίβα στο ποιες είναι οι καλύτερες στιγμές για δημοσιεύση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το preview app μέσω του οποίου μπορείτε να ανακαλύψετε το δικό σας βέλτιστο χρόνο δημοσιεύσεων.

Αν σκοπεύετε να ξεκινήσετε κάποιο νέο προϊόν στην αγορά σας ή να ανακοινώσετε προσφορές είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε την κατάλληλη βέλτιστη στιγμή. 

Χρησιμοποιήστε τα σχετικά Hashtags

Τα #Hashtags είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα κοινό που μπορεί να μην σας γνωρίζει ακόμα, και θα μπορούσε να γίνει πελάτης σας. 

Για παράδειγμα, αν δημοσιεύετε σχετικά με κάποιο εβέντ χρησιμοποιήστε και παραλλαγές του τίτλου του εβέντ, προσθέτοντας τη χρονολογία ή τον τόπο, κλπ

Καλό είναι να μην το παρακάνετε όμως. Ιδανικός αριθμός από Hashtags είναι τα 9, όπως βλέπετε και στην παρακάτω εικόνα.  Μέγιστος αριθμός hashtags που μπορείτε να βάλετε ανά δημοσιεύση είναι τα 30.

Instragram hashtags ideal number
Παροτρύνετε τους χρήστες σας, να δημιουργήσουν περιεχόμενο για εσάς

Για παράδειγμα πως χρησιμοποίησαν ένα από τα προϊόντα σας ή τι πέτυχαν με τις υπηρεσίες σας. 

Είναι πολύ σημαντικό να είστε παρών στο Instagram για την επιχείρηση σας. Σας παρέχονται όλα τα εργαλεία για να χτίσετε ένα πιστό κοινό που αναδημοσιεύει τις δημοσιεύσεις σας, και κοινοποιεί στον κύκλο του τα μηνύματα σας. 

Όσο περισσότερους χρήστες πετυχαίνετε να προσελκύσετε με τις αναρτήσεις σας, τόσο περισσότερη προβολή κερδίζετε για την επιχείρηση σας. 

Για ολοκληρωμένες στρατηγικές του πως να το εφαρμόσετε αυτό στην εταιρία σας, επικοινωνήστε μαζί μας.

You might also like More from author